Stage in Spanje!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daan Helmond - WaarBenJij.nu Stage in Spanje!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Daan Helmond - WaarBenJij.nu

Stage in Spanje!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Daan

15 Januari 2009 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie al weten, vertrek ik binnen kort naar Spanje om daar mijn stage te doen.Om precies te zijn naar Puerto Real, en dat ligt naast Cadiz

Voor ongeveer 5 maanden zal ik daar samen met Mark,Roy en Bart naartoe gaan. Ik ga daar stage lopen bij het bedrijf Proelsur, ze maken daar boten zoals, olietankers,grote (vracht) schepen en ze hebben ook een boorplatform gemaakt.Ik kom dan daar samen met Roy op de tekenkamer.

Op deze manier probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik daar allemaal uitspook in Spanje.

Groeten Daan

  • 15 Januari 2009 - 12:41

    Jeroen:

    Eh Daan,

    We zien elkaar vast nog wel voordat jij vertrekt, maar alvast HEEL VEEL plezier gewenst.
    En natuurlijk, succes met je stage

    mvg

    Jeroen

  • 15 Januari 2009 - 12:42

    Rob Siebers:

    Daan! allicht vul succes! ich dacht det wea os dit Weekend nog waal zulle zeen? isj neet? dan dreenke we dr nog gouw royaal eine.

    Rob

  • 15 Januari 2009 - 12:43

    Daan Van Helmond:

    ik vertrek 27 januari

    gr. Daan

  • 15 Januari 2009 - 13:58

    Susanne:

    Daantje!!

    Dit wiste we allemoal al.. wannier is noe det fieesje!

    Haha, Ich hoaj dich inne gate via dees site.

    Vul plezeer en succes.

    X Suus

  • 15 Januari 2009 - 14:06

    Suus P:

    Hey Daantje,
    We gaan je missen!
    Heel veel plezier in Puerto Real! En ook wat gaan leren he, niet alleen naar de dames kijken. Daantje ik ga je volgen op deze site.
    Groetjes Suzanne

  • 15 Januari 2009 - 14:51

    Penske:

    vul succes jong, alse dien take als directeur van ortege spank bussiness mer neet vergeats ;-). missjien een spanje-editie?

    Groete

  • 15 Januari 2009 - 15:23

    Roel:

    Hee Daan!

    Völ Plezeer en doot ze de groete dao in spanje!

    Ps. Asse eine boeët achtereuver kins drukke kinne we ein fieëstje geave oppe boeët inne Tungeler Beek!!

  • 15 Januari 2009 - 15:27

    Bart:

    Eij daniel ortega!!!

    Ruig man!! vul plezeer man!! geniet dervan doa! groeet geliek! noee kantj nog!;)

    Wea spreake os dit weekend nog waal!

  • 15 Januari 2009 - 15:30

    Sanne:

    Heej Daantje, ich wens dich biej deze eine super gave tieed doa in Spanje. Maak dur get sjoeens van....Xx Sanne

  • 15 Januari 2009 - 15:52

    Floor:

    haa daan,

    kei vul plezeer en suc6, ich volg dich via de site..!!

    we zeen os nog van t wiekend

    xx floor

  • 15 Januari 2009 - 17:17

    Ome Jan Oet Heitse:

    Daan, ich wins dich vreiseluk völ sukses mét dieén boetelandse stage. Mocht ut gein probleem zeen, dan haaj ich auch gaer unne boeët. Misjieën desse in 5 moand tiêd d'r eine kins maake woe-desse dan via de Tungelerse beek mét trök keumst. Dan haale wae dich aan'e Helmonders brögk aaf!

  • 15 Januari 2009 - 17:20

    Baloe:

    Bagheera, kei vul succes doa, enne, we zulle t nog druk kriege, zonger dien hulp bie de Welpe!

    Tot zoaterdig,

    Paul

  • 15 Januari 2009 - 17:36

    Maartje:

    Hola Guapetón!!

    Ya estás preparado? Ya tienes la maleta hecha? España te va a encantar, te lo juro. Es el país más lindo del mundo, pero ponte cremita!! En el sur de España hará muchísimo calor en verano, y tú, con tu piel blanquísima necesitarás factor total!!! Ten cuidado!!
    Bueno, cariño, nos vemos por allí, vale?! Me cogeré un día de vacaciones y vendré a verte un fin de semana!!

    Besoooosss!!

  • 15 Januari 2009 - 20:59

    Sandy (en De Rest):

    Ik heb al veel spannende voorbereidingsverhalen gehoord van Paul! Hopelijk kun jij daar ook een paar mooie "stilleven-foto's" maken op het strand! Wie weet met een schone Spaanse...
    Veel succes met het inpakken van de koffers. Tot mails,
    Fam Nies

  • 16 Januari 2009 - 08:27

    Rianne:

    Ha Daantje,

    Ig wins dig ein gooie reis.
    En vuul plezeer in Spanje!
    Mer neet allein plezeer oug good werken en oplitten he!

    Groetjes dien nichtje Rianne
    p.s. Doot de groeten aan Sinterklaos asse hem tegenkumps hihi:)

  • 16 Januari 2009 - 08:39

    Toos En Frits:

    Hallo Daan,
    Ik wil je heeeeeel veel succes toewensen in Spanje. Ik vind het geweldig dat je de wijde wereld intrekt. En het lijkt me ook een heel erg interessante stage. Net iets voor jou. Het ruige werk!!!!!
    Ik denk dat Maartje je wel zal komen bezoeken. Nou Daan ik wil heel graag blijven horen van je avontuur. Heel veel liefs en een knuffel
    van ons.

  • 16 Januari 2009 - 10:38

    Marijke:

    Ha Daan!!
    Leuk dat je naar spanje gaat!! Maak er wat van en ik ga je zeker volgen! Groetjes Marijke

  • 16 Januari 2009 - 13:14

    Vetlel:

    Ich bin daan, en eigenlijk neume ze mich vetlel, merjeh, det verstoa je toch neet ;-)

    Ik hoor het van je wanneer je daar zatte-fiësta verhalen hebt opgedaan! Have fun!!

    xxx,
    Vetlel

  • 16 Januari 2009 - 17:37

    Linda En Marcel:

    Ha Daantje,

    Heel veel plezier in spanje! Hopelijk leer je naast de spaanse manier van feesten en plezier maken ook nog iets voor je studie. Succes!!

    We volgen je via de site!


  • 17 Januari 2009 - 12:01

    Jill:

    Daan, hiel vul plezeer in Spanje! en nateurlijk auch hiel vul succes mit dien stage.
    ich zal dich volge via dees site.

    Groetjes Jill.

  • 18 Januari 2009 - 18:05

    Meulen:

    Weledele heer Ortega,

    Ik wens jou veel plezier en leergenot in het pitoreske Spaanse landschap.. Ook wil ik jou al het succes wensen met jou aankomende stagetaken.. Tevens hoop ik dat het openen van een nieuw filiaal O.S.B in Spanje een groot succes wordt!

    Groeten van Meulen!

  • 19 Januari 2009 - 17:40

    Linda:

    He Daan!

    Je plan gaat dus door!!!
    Dat vind ik natuurlijk helemaal SUPER voor jou. Weer iemand erbij die de reiskriebels te pakken heeft ;-)

    Groet, Linda

  • 19 Januari 2009 - 18:02

    Jan Van Helmond:

    Daan,

    Doot ze de boks op en neet stoan te slabakke. Wea winse dich ein boetegewoene, plezeerige en sjoeene leavuservaring toe.


  • 26 Januari 2009 - 08:37

    Pap....:

    Daan,

    Wij gaan je missen.
    Vooral jou enthousiasme 's morgens bij 't ontbijt. Als je weer blij en opgewekt aan een nieuwe dag begint.
    Doe je best!
    Geniet.
    P.

  • 26 Januari 2009 - 17:38

    Bbbjm:

    Daag Daan,
    Wij waren er niet afgelopen zaterdag, maaaar .... we hebben natuurlijk wel gedacht aan jou!;-)
    Een geweldige uitdaging, die je heel zeker ten volle gaat benutten.Dat neemt niet weg dat we jou gaan missen.
    Een gedichtje dat daar bij past.

    Afscheid

    We zijn
    nog niet weg
    of ik mis je al

    door de achter
    uitkijkspiegel
    zie ik uit
    naar het
    volgend jaar.

    Erik van Os

    Daan:
    nosotros desear a ti un bondad.
    prácticas
    b,b,b,j,m

  • 27 Januari 2009 - 18:24

    Huub,Thea,Fleur,Tim:

    Hey Daan,

    Det kost neet oetblieve det die Spanjaarde bie dich terecht zoje kome.
    Lier die 'ns ôm te gaon met autokat. Den kinne die teikentoafels de sjrot op.

    Mer wie kan noe zoe eine olietanker van hongerde meaters lank blieve drieve? Zeen die van tempex of plastic gemaakt?

    Hiel vul succes toegewinstj. Dich durfs 't, dich kins 't, dich deus 't gewoen!! Kei good.


  • 28 Januari 2009 - 09:59

    Kelly:

    Ha Daantje

    Heel veel plezier daar en geniet ervan want voor dat je het weet ben je alweer terug. Jammer dat we niet op het feest konden komen maar ik heb gehoord dat het super was.
    Groetjes en een dikke kus Kelly
    En ook de groetjes van die lange

  • 28 Januari 2009 - 11:08

    Anouk:

    Enne, goed aangekomen en meteen aan het werk geslagen, of eerst de buurt verkennen (lees onveilig maken).
    Kijk uit naar je verhalen.....
    Have fun en tot mails, groetjes van Anouk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Daan

Rondreis Nieuw Zeeland

Actief sinds 15 Jan. 2009
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 23032

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 31 Maart 2015

Rondreizen in Nieuw Zeeland

27 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: